Gyereknémet

Német dalok, játékok, mesék gyerekeknek

Német tankönyv kisiskolásoknak

2015. április 07. 20:12 - Kindergarten

Az iskolában a kislányom angolul tanul az első osztálytól kezdve. Persze elsőben még nem írtak-olvastak angolul, de tudtam, hogy előbb-utóbb elérkezik annak is az ideje.

Azt szerettem volna, ha hamarabb tanul meg németül olvasni, mint angolul, ezért utánanéztem, milyen német nyelvkönyvek kaphatóak mostanában 7-8 éves gyerekek számára.

Konfetti című könyv-munkafüzet-CD csomagra esett a választásom, mert ez tetszett a legjobban a kínálatból.

Szendy Judit, Havas Erika: Konfetti  - Német nyelvkönyv kisgyermekeknekForrás: www.bookline.hu

Már első pillantásra tetszetős Szűcs Édua rajzainak köszönhetően, de a témák és a leckék felépítése is szimpatikus. 

Miután megismertettem a kislányomat a német nyelv írásképével - erről már írtam korábbi cikkemben - , arra számítottam, hogy szükség lesz majd egy-két bevezető olvasmányra, hogy gyakoroljuk a németül olvasást. Írtam is egy párbeszédet, amit elolvastunk - de több nem kellett, utána áttértünk a Konfettire.

Általában hétvégenként foglalkozunk vele, leginkább arra használjuk, hogy tudatosuljanak olyan dolgok, mint például az igeragozás vagy a mondatszerkezetek. 

Jó kis könyv, csak ajánlani tudom 7-9 éves gyerekeknek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereknemet.blog.hu/api/trackback/id/tr177348744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása