Gyereknémet

Német dalok, játékok, mesék gyerekeknek

Német weboldal gyerekeknek

2010. február 12. 10:21 - Kindergarten

Szeretnék bemutatni egy weboldalt, ahol rengeteg érdekes dolgot találhatunk, amelyek gyerekekhez szólnak, méghozzá németül. Ez a Kidsweb.de .

Itt aztán tényleg minden van:

Kochen

Basteln

Spiele

Kalender

stb... stb...

Nézz körül Te is, akár nagyobb gyerekekkel együtt is - érdemes!

Én két érdekességet választottam most ki két olyan kollégának :) , akik kommenteztek az előző bejegyzésemnél.

Erdo írta, hogy milyen jó lenne egy állatos dominó. Találtam egy hasonlót ahhoz, amit elképzeltél! Nézd csak: Tierlegespiel (Bár megmondom őszintén, elég sokáig kellett keresnem, ezért már arra gondoltam, csinálok egyet én magam. Most itt ülök egy vonalzóval, ceruzával és radírral. Szóval még az is lehet, hogy hétvégén megpróbálom megrajzolni az állat-eledel ötletet.)

Raki1-nek pedig, aki azt a sok linket küldte a múltkor (majd csinálok is nekik egy külön linkboxot oldalt) ugyanezen az oldalon találtam egy rövidebb, egyszerű szövegeket felvonultató leírást Európa országairól. Ez már az iskolás korosztálynak szól - mi a véleményed? Itt megnézheted, Magyarországról is van egy kis ismertető: Europa

Továbbra is örülnék, ha mások is küldenének érdekes linkeket, ötleteket.

 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereknemet.blog.hu/api/trackback/id/tr441751462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raky1 2010.02.12. 13:48:00

Nagyon köszönöm, Anett! A kidsweb oldalon már soka kincsre bukkantam, de a Landeskunde eddig elkerülte a figyelmemet.

Raky1 2010.02.12. 14:41:18

Ja, és még pár oldalt ajánlok többek között szyl figyelmébe:
www.kidsweb.at, www.lehrerweb.at, www.worksheets.de

Raky1 2010.02.12. 15:14:47

Erdo! Itt nagyon klassz nyomtatható állatcsaládos dominókat lehet találni:
materials.lehrerweb.at/sachunterricht/natur-tiere.html

szyl 2010.02.14. 22:19:17

Köszi a további oldalakat, Raky1! Közben észrevettem, hogy a múltkor az egyiket, amit ajánlani akartam, kihagytam, közben meg a kommentben utaltam rá: www.labbe.de/
na ezen vannak körjáték leírások! :-) Egyébként én jelenleg nem tanítok, de most jöttem rá, hogy a gyerekeimmel elkezdtem foglalkozni, hogy tulajdonképpen szeretnék. viszont nagyon elhanyagoltam a németet amióta itthon voltam, később meg a munkához sem kellett használnom. most új munkahelyet keresek, és készülök arra, hogy jövőre felvételizek vhová fordítóira, hogy a hároméves német nyelvtanárimat kiegészítsem egy MA diplomával. Ésl Veletek mi újság? vannak köztetek tanárok?

Kindergarten 2010.02.17. 10:48:48

@szyl: Köszi az újabb oldalt!
A kétéves kiegészítő képzésről vannak tapasztalatim, ha érdekel...
süti beállítások módosítása