Gyereknémet

Német dalok, játékok, mesék gyerekeknek

Letölthető német feladatlapok

2010. szeptember 20. 17:14 - Kindergarten

 Nemrég indult egy új internetes oldal, ahol a világ különböző részein élő német nyelvtanárok osztják meg egymással saját készítésű feladatlapjaikat.

Regisztráció után bárki csatlakozhat, feltölthet valamilyen anyagot - memóriajátékot, szókeresgélős rejtvényt, "Lückentext" szöveget, bármit - és  szabadon letölthet a neki tetsző feladatok közül.

Én már regisztráltam, és azt hiszem, hamarosan fel is töltöm az állatos memóriajátékot, amit korábban rajzoltam, és amit egész sokan kértek tőlem, úgyhogy gondoltam, hátha ott is érdekesnak találja majd valaki...

 

Ha szeretnéd megnézni a német feladatlapokat megosztó oldalt, kattints ide !

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereknemet.blog.hu/api/trackback/id/tr262310385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilka2 2010.09.28. 23:11:49

Szia Anett!
Nagyon köszi ezt a bejegyzésedet, nem mindig akad rá az ember magától például egy ilyen hasznos oldalra. :)

Kindergarten 2010.09.30. 12:50:41

@ilka2: Szia! Én se magamtól akadtam rá, ők jelentkeztek... :)

ginus00 2011.03.06. 15:36:31

Szianagyon jó ez az oldal
süti beállítások módosítása