Gyereknémet

Német dalok, játékok, mesék gyerekeknek

Német feladatok nyolcéves fiúnak

2011. április 12. 09:58 - Kindergarten

Van egy új tanítványom: egy nyolcéves kisfiú. Második osztályos, az iskolában tanul németül, én pedig délutánonként foglalkozom vele. Igyekszem olyan dolgokat felkínálni neki, amik érdekelhetik és nem túl megterhelők számára. Az írásos-olvasásos feladatokat természetesen még nem tudjuk felhasználni, főként rajzolunk, ragasztunk, játszunk.

Azon töröm a fejem, hogy milyen internetes filmecskéket / játékokat küldhetnék neki, amelyek segítségével otthon is kapcsolatban maradhatna a német nyelvvel.

Attól tartok, mivel eddig nem nézett németnyelvű meséket, nem fogadná szívesen, ha hirtelen rázúdúlna a tömény idegennyelvű szöveg. Vagy túl óvatos vagyok?

Körülnéztem a Maus oldalán, azt hiszem, teszek egy próbát a német egérkével, ezt a filmecskét mintha egyenesen egy rajzolni szerető, nyolcéves fiúgyereknek találták volna ki, nem?

Die Maus - Internetspiele

Szívesen fogadom az ötleteiteket, tanácsaitokat - most, hogy egyre többet foglalkozok a csak a saját (kisebb) gyerekeimen kívül nagyobbakkal is, muszáj felsőbb osztályba lépnem... :)

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereknemet.blog.hu/api/trackback/id/tr772819619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyugyubaby 2011.04.12. 10:20:29

www.blinde-kuh.de/

Ez a kereső mindenfélét megtalál, ami gyerekeknek van a neten!

Kindergarten 2011.04.12. 10:31:25

Köszi a szupergyors választ! Találtam is valamit: ez a Käpt`n Blaubär is ugyenennél a csatornánál van, de én eddig még valahogy soha nem néztem meg... Pedig tényleg jópofa! Gyorsan be is teszem ide a linkek közé a német mesékhez!
Köszi még egyszer!

Kisnyul · http://kisnyuldolgai.blogspot.com/ 2011.06.09. 12:58:38

Örülök az új blogodnak is, szeretném olvasni, de sajnos én nem tudok németül. Fiam tanul, ezért örültem, hogy Rád találtam. Sok jó ötletet adtál.

Az új blogon nem lehetne magyar szöveg is?

Kindergarten 2011.06.09. 13:43:03

@Kisnyul: Örölök, hogy tetszik, amit csinálok, köszönöm a visszajelzést! Lehet, hogy tényleg mégis magyarul kellene folytatnom? Az biztos, hogy itt még mindig makacsul kitartanak a látogatók, a németnyelvűn pedig épphogy csordogálnak... Gondolkozom a dolgon, köszönöm a kérdést!

Kindergarten 2011.06.09. 13:46:17

@Kisnyul: Ja, és nagyon szépek a dolgok, amiket csinálsz, megnéztem! :)
süti beállítások módosítása