Gyereknémet

Német dalok, játékok, mesék gyerekeknek

Milyen anya vagy? - Teszt

2010. február 04. 12:29 - Kindergarten

 

 

Mármint milyen típusú anya?

Találtam egy húsz kérdésből álló tesztet az Eltern.de oldalán. Megcsináltam, és nem az jött ki, amire számítottam! Megcsináltam még egyszer, a legtöbb kérdésre ugyanazt válaszoltam, néhányra (amelyeknél előzőleg vacilláltam) mást. Ezúttal más eredményt kaptam (azt, amire tippeltem volna). De rájöttem, hogy ez a leírás sem illik rám 100 %-osan: valószínüleg a kettő keveréke vagyok.

Szerintem legtöbbünk így lehet vele az ilyen embertípusokba sorolásoknál: hacsak nem vagyunk végletes személyiségek, nem passzolunk egyik fiókba sem tökéletesen...

Ide kattintva Te is kitöltheted a tesztet: Welcher Mutter-Typ sind Sie? (Nem árt néha, ha mi, anyukák is gyakoroljuk néha a német nyelvet, és nem csak és kizárólag gyerekdalokon és mondókákon keresztül, nem igaz?) Ki is nyomtathatod, ha egy későbbi időpontban, nyugodtabb körülmények között szeretnél elmélkedni a válaszokon (a Ti családotokban van ilyen? :)

Ha szeretnél emailben értesülni arról, amikor új tartalom kerül fel az oldalra,

íratkozz fel HÍRLEVÉLRE!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereknemet.blog.hu/api/trackback/id/tr341728974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ovisvilág 2010.02.08. 20:35:23

Kedves Anett!
A blog kreativítás díjat szeretném átadni Neked.
Kérlek gyere az ovisvilag.blog.hu/2010/02/08/koszonom_169 weboldalra.
Köszönöm, hogy továbbadhatom Neked.

Üdvözlettel:
Jusztina
süti beállítások módosítása