Gyereknémet

Német dalok, játékok, mesék gyerekeknek

Kindergeschichte Video

2015. augusztus 06. 17:28 - Kindergarten

Készítettem egy kis videót a táplálkozás történetéről szóló mesémhez. A rajzokat is én készítettem, sajnos nem tudtam hosszabb időre befogni a gyerekeimet...  Szóval, nézzétek el nekem, hogy nem teljesen profi a dolog, azért szerintem használható gyakorláshoz, mert sok étel elnevezés szerepel benne. A megjelenő szöveget az anyukáknak kell felolvasni, tessék jól odafigyelni, mert kicsit gyors! :)

A hosszabb történetet le lehet tölteni az Amazonról például ITT.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereknemet.blog.hu/api/trackback/id/tr387686422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása