Gyereknémet

Német dalok, játékok, mesék gyerekeknek

Die Show geht weiter...

2011. április 14. 10:16 - Kindergarten

 ... als MamaSpieltDeutsch - deutschsprachig!

Ich hoffe, dass meine alten LeserInnen dabei bleiben, und neue dazukommen.

Ich versuche, alles Schönes und Nützliches von diesem Blog zu dem neuen zu transportieren (erstmal die Links von deutschsprachigen Kinderliedern, Märchen, Spielen, und Kinderseiten) und ich versuche es sogar ein bisschen noch schöner und nützlicher zu machen...

Ich danke allen, die mir  Ideen und Vorschläge senden - und allen, die das Facebook Like-Button drücken! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereknemet.blog.hu/api/trackback/id/tr542825153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása