Gyereknémet

Német dalok, játékok, mesék gyerekeknek

Prinzessin Lillifee

2010. július 26. 21:25 - Kindergarten

Hogy ez nekem nem jutott előbb eszembe!

Láttam már itt-ott korábban is a Lillifee figurát, de eddig valahogy nem gondoltam rá, hogy utánajárjak, ki is ő valójában...

Most viszont belebotlottam a youtube-on, és a homlokomra csaptam: ő kell nekünk! Egy királykisasszony, aki egyben varázspálcás tündér is, és még balettozni is tud! :)

Lillifee egy német képeskönyvsorozat főhőse, akinek történetéből tévésorozat is készült. Később mozifilm is, ez utóbbi már a Walt Disney művek produkciójában (kicsit megváltoztatták a figurát, de szerintem nem vészes, a rózsaszín rózsaszín maradt, nem változott pinkké :).

Azt hiszem, nem kell ecsetelnem, hogy az én kislányom kivé változott, amióta megismerkedett ezzel a tündérkirálykisasszonnyal, ugye? :)

Addig is, amíg sikerül beszereznem egyet a könyvek közül, mi a film beharangozójával

trailer

illetve a következő dallal

Prinzessin Lillifee und der kleine Delfin

igyekszünk enyhíteni akut tündér-hiányunkat :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereknemet.blog.hu/api/trackback/id/tr312178416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása