Gyereknémet

Német dalok, játékok, mesék gyerekeknek

Német foglalkoztató füzet

2010. július 12. 19:52 - Kindergarten

 

Ritkán reklámozok itt boltban kapható termékeket, mert abban ugye nem sok kreatív dolog van, ha mások által kitalált és megvalósított dolgokat mutatok be...

Amikor mégis kivételt teszek, akkor azért, mert úgy érzem, egyszerűen muszáj másokkal is megosztanom, micsoda kincsre bukkantam!

Legújabb kedvencünk:

Az első 100 szavam németül

Ilyen vagy hasonló címmel több kiadvány is létezik, de a képen látható az, amelyikbe én személy szerint beleszerettem. Egyszerűen imádnivalók ezek a gyurmafigurák, nem?!

Szerintem meg kell ragadnunk minden olyan alkalmat, amikor lehetőségünk van arra, hogy gyerekeink valami kicsit is mást és érdekesebbet lássanak, mint a minden pólón, bugyin és papírtányéron ott nyomuló egyforma arcú hercegnőket /  Hello Kittyt / pókembert / Thomas mozdonyt. Ez végre valami más, élettel teli, vidám és izgalmas!

A könyv felépítése hasonló a többi szókincsépítő matricás vagy rajzos füzetéhez: van (ha jól számolom :) 16 téma, vicces képekkel, és ezekhez kell odaragasztani néhány matricát a német felirat fölé. A feliratok mind névelő, mind helyesírás szempontjából korrektek (ez nem mondható el minden hasonló kiadványról), a szavak jó része hasznos és hasznosítható.

Mi először olyan matricákat ragasztottunk be, amelyek német megfelelőjét már ismertük, és egészen meglepő és megható volt így kézzel foghatóan látni, milyen sok szót tud már az én kislányom! :) Utána ömlesztve ragasztgatott mindenféléket, ahogy jól esett neki, később ismét ismert szavak következtek (még mindig maradt! :)

És ezek után még hátravan a nagy képek közös böngészése - mert felfedeznivaló akad bőven! Nem is hittem volna, hogy ilyen sokszor elő tudjuk venni ezt a füzetecskét... De ami a legjobb: a rengeteg kis katica matrica, amelyek nem hiányoznak sehol a könyvben: ebből gyűrűt és karkötőt ragasztott magára a lányom! :)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyereknemet.blog.hu/api/trackback/id/tr872147202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ilka2 2010.07.15. 01:07:56

Szia Anett!
Nagyon köszi, hogy felhívtad a figyelmünket erre a matricás albumra! A nagyobbik lányomnak mutattam, és egyből megtetszett neki, pedig csak a borítót látta. Mielőbb beszerzem, nehogy elmúljon a lelkesedése! :))
Külön köszi, amiért írtad, hogy korrektek a névelők, meg a helyesírás. Sokat bosszankodtam már olyan kiadványoknál, ahol hibákat fedeztem fel!
Cserébe küldök egy remek linket (lehet, hogy már ismered/ismeritek), ha nem, érdemes megnézni! 17 témakörben, rengeteg német szó található képekkel, alul leírva az odatartozó szavak, és ha ráklikkel az ember valamelyik képre, hallhatja a kiejtést is. A gyerekeimnek nagyon tetszik! Kiváló szókincsfejlesztő!
europschool.nuxit.net/test_allemand/static.php?op=dico/accueil_dico_de.txt
További jó németezést Mindenkinek!

Kindergarten 2010.07.15. 11:13:53

@ilka2: Szia Ilka!
Örülök, hogy Nekek is tetszik a könyv.
És köszi a linket, még nem ismertem.

Megnéztem, és találtam érdekes dolgokat. Eddig még nem is ajánlottam itt ilyen interaktív játékokat, úgyhogy lehet, hogy ez lesz a következő bejegyzésem témája. Elmentettem ugyanis egy játékot innen egy vázlatban lévő bejegyzéshez :)

Köszi még egyszer!
süti beállítások módosítása